Our 31-Year-Old Son Is a Violent Mooch and Refuses to Move Out of Our House
Сезон 16, серия 116: Karen and Jim say their adult son is financially dependent upon them, has assaulted them, has served time behind bars, and refuses to move out of their home; he says they should be doing more to help him; Jon Taffer ("Bar Rescue") offers advice.