Our Father, Who Art in Vegas
S1, E7: Thony’s marital issues become amplified as Marco begins asking tough questions about her methods for securing Luca’s life-saving treatments. Meanwhile, Arman is determined to make his way out from under Hayak, but Garrett is hell-bent on foiling his plans.