Our Idiot Brian
S13, E9: Meg convinces Brian to take the SAT’s for her, but when he tests poorly, they start to suspect that Brian might not that smart after all. Peter decides to spend the day showing Brian the joys of being stupid and the benefits of having a low IQ.