Our Sky through Binoculars and Telescopes
Сезон 1, серия 6: A relatively inexpensive telescope and even a simple pair of binoculars greatly increase the number of celestial objects you can study, such as the craters on the Moon, the Orion Nebula, and the Andromeda Galaxy.