시즌 1, 에피소드 1: Danny Tanner, widowed father of three young and rambunctious girls, ages 9 months, 5 and 10 years, recruits his two buddies--his rock 'n' roller brother-in-law, Jesse, and his best friend, Joey, an infrequently employed stand-up comic--to move in and help him raise the brood.