Our Words Will Not Be Heard
Сезон 22, серия 11: A high-profile activist suspects her sister has been kidnapped by a hate group. Garland and Benson push for change with NYPD brass. Kat gets some good news. Guest starring Suzette Gunn, Jessy Yates, Victoria Janicki, Blake Morris and Jennifer Esposito.