Ourselves Alone
S2, E2: Despite being publicly embarrassed by legal trouble, Nucky's biggest concern may be holding on to his private army in a battle for control of Atlantic City. Meanwhile, Jimmy pitches a business deal to Arnold Rothstein in New York, but may have more in common with Meyer Lansky and Lucky Luciano. Margaret draws on past experience to retrieve some valuable information, Chalky clashes with a fellow inmate, and an Irish nationalist comes to town looking for support.