Out, Damned Spot
S1, E6: Vernon is caught in the middle of a very sticky situation. Meanwhile, Jamal is rising to stardom, but his newfound drive and ambition might stir up trouble in his relationships. To make matters worse, a mystery woman from the family’s past shows up with a huge surprise.