시즌 1, 에피소드 6: Dia brings her boyfriend home and writes a script for her parents to prepare them for the visit, but things don’t go as planned. Meanwhile, Jia wants to go to a celebrity dietician to become ‘Size Zero' and works as a receptionist at a gym to save up money for this. But her overthinking parents land up at the gym and decide to get her fired.