Confessions of Octomom Out of Hiding
S1, E6: Natalie escapes the public eye with her family but finds the wreckage of her past still haunts them all. Meanwhile, Natalie plans a staycation for the octuplet's 16th birthday, but her own anxiety might derail the whole trip.