Out of the Blue
Сезон 3, серия 1: The explorers find themselves trapped aboard a ghost ship, reliving out its fatal course through a thunderstorm. Veronica escapes from its fiery crash, but Marguerite, Roxton, and Challenger remain trapped aboard. They find that rather than dying, they have taken the place of Askwith and his crew.