Out of the Frying Pan
S1, E5: Melyza day drinks with friends. Kenny and Armando do Hannah's hair and relive saying goodbye to Armando's family. Brittany claps back at social media. Ari and Bini watch the birth of their son. Jenny and Sumit cringe and laugh watching themselves.