Out of the Half-Light
S1, E11: Detectives Greevey and Logan investigate the alleged rape of Astrea Crawford, a sixteen-year-old black girl, found shivering near a trash dumpster with obscenities scrawled on her face and body. Astrea refuses to talk, but scrawls on paper that two white cops raped her. A storm brews as the city explodes with racial tension. But when the rape test results come back negative, Greevey and Logan know the rape victim is hiding something, and they soon suspect that her accusations are being manipulated by those with secret political intentions.