시즌 2, 에피소드 12: Lieutenant Casey (Jesse Spencer) tries to convince himself and everyone around him that he is one hundred percent healthy following his near-death incident in the line of duty. Shay (Lauren German), not wanting to delve into the emotionally traumatic incident, continues to elude a lawyer who wants to speak with her about Daryl's suicide. Meanwhile, Otis (Yuri Sardarov) and Katie (guest star Brittany Curran) bond over board games, Boden (Eamonn Walker) helps out a woman (guest star Melissa Ponzio) with a negligent landlord and Dawson (Monica Raymund) notices fellow recruit Rebecca Jones (guest star Daisy Betts) undertaking some interesting test-taking techniques at the Academy.