Outbreak
S1, E5: Dr. Tanaka informs Tony that a mysterious epidemic has broken out near the Arc Station. The rampant and deadly disease appears unstoppable, and Tony initiates his own investigation into the cause. Meanwhile, the Self Defense Forces reconnaissance satellites are acting up, and Nagato Sakurai visits Iron Man to ask for his help. Stark and Sakurai join forces, when they discover the Zodiac Mech Aquarius may be behind both.