Outer Banks: Sand and Sky
S1, E5: Eric adventures over the Outer Banks, NC to experience the story of flight for a risky puzzle. He assembles a Wright Brothers replica, flies a two-seat plane, dives an Atlantic shipwreck, and climbs a lighthouse with a rare caretaker who lives onsite.