Outlaws and Frostbite
S1, E6: Freight hauler Roger Phillips struggles to avoid frostbite after snow machine failures. Dog mushers Jeff and Paul Hemann race to deliver medicine to off-gridders. Horse packers Andy Breland and Chuck Allen load up for their final delivery of the season.