Outliers
S4, E5: Johnson and Masters' legal troubles come to a head as the trial begins with Keller leading the charge. Johnson, assuming they’re to be exonerated, does her best to revive their careers, as Masters faces the reality of what these charges could mean for him, Johnson and the practice.