outMatched
S2, E4: The Struckers, minus Andy, begin to rebuild their broken trust, while Thunderbird, Blink and Eclipse visit Wire, hoping to convince him to help again. But when they get there, they learn that something terrible has happened from Wire’s brother, Graph (guest star Adam David Thompson). The team discovers that the Inner Circle is on the way to raid a mutant detention facility, so they make moves to try to intercept them. Meanwhile, Jace is contacted by a member of the Purifiers.