Outrageous Experiments
S2, E11: Would you believe that the beginnings of modern endoscopy were really all thanks to one professional sword-swallower? Or that lack of sleep could have some strange upsides? What about drinking vomit in the name of science? These are the stories of the most bizarre, unthinkable, and outrageous experiments in history.