Outside the box
S1, E5: Cece gets acclimated to living at the school while juggling the Wizens demands for her new magical training. Cece and Simone bend the rules of a dance assignment with the hopes of bringing ballet to those who don't have access to it. Ginger learns that she unknowingly helped Cece become an official Wizen. Afraid of Cece's mom's reaction, she decides to keep this a secret.