Outside The Bubble
S5, E4: Alicia attempts to obtain Lockhart/Gardner files as she prepares to leave the firm. Meanwhile, the firm hires Elsbeth Tascioni to represent them in a sexual harassment lawsuit brought on by an employee and Eli and Jackie disagree over how much influence she should have in Peter's administration. Carrie Preston Returns as Elsbeth Tascioni, Gary Cole Returns as Kurt McVeigh and Rita Wilson returns as Viola Walsh.