S2, E3: Attention: If you or a loved one were exposed to Compound V, you may be entitled to financial compensation. Vought has given the drug to multiple victims, without their knowledge or consent. If you believe that you or a loved one were administered Compound V, call our law firm for a free legal consultation. Know your rights!