Over the Top
S1, E2: After Germany makes an all-out push to take Paris, America is forced to make hard decisions that will either break the Allies or turn the tide of war. Key regiments known as Big Red One and The Harlem Hellfighters help pave the way to a hard-fought victory--and a new American century.