Overcoming Fear & Stress
시즌 1, 에피소드 2: Could living in a state of fear and stress be contributing to illness? Is there a link between stress and cancer? Can you heal your body through controlling your mind and breath? In this episode, you’ll hear how Chris Wark went from fear-driven cancer patient to confident cancer survivor and thriver, using the power of nutrition and breaking negative thoughts and emotions.