Overkill
S2, E17: Following the deadly bomb explosion inside a D.C. metro station, President Kirkman declares war on Kunami. When the emir of that country sends his ambassador to negotiate, FBI Agent Hannah Wells learns the emir is hiding something that could have deadly consequences.