Overlords
S3, E15: A mysterious force draws Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi and Ahsoka Tano to the distant planet of Mortis, where Anakin learns of his destiny from a family of exceptionally powerful Force-wielders. Convinced that Anakin will bring balance to the Force, the family's patriarch urges the young Jedi to stay and maintain the equilibrium between the light side and the dark side.