Players Ownership
S1, E4: In 2015, Fugitive Gaming earns their spot in the LCS after a win in the Relegation Series and immediately entertain ownership offers, including a convincing pitch from a co-owner of the Sacramento Kings, Nathan Resnick, whose motives are questioned by some of the players.