P-gnocchi-0 Version 3.0
S1, E3: Will Chup discover a gadget to defeat Madusa at Gelatto’s shop? Before he and his companions find out, they hardcore haggle with android assistant (and self-professed Meloniac) P-gnocchi-0 Version 3.0. This deal might be tougher than charming snakes off Madusa’s head!