The Adventures of Paddington Paddington Finds a Pigeon/Paddington and the Chores List
S1, E1: Paddington nurses a sick bird named Pigeonton back to health, but can he let him go? / The family all have chores except Paddington. So as not to be excluded, Mr. Brown creates a list for him to follow, only Paddington picks up the wrong list.