Paddle Dogs / Looking for Richard
Сезон 1, серия 3: Scaredy wins a pass to visit the world famous Paddle Dogs paddleball team in the locker room after the game, but when Dave uses the pass without Scaredy, their friendship becomes bumpier than a paddleball without an elastic. Then, Scaredy loses his pet plant Richard, only to find he has been living with Sally Fishlips.