Padre furioso
S1, E1: Renata meets Pablo in a lagoon, he asks her to run away together. Mr. Bruno threatens to kill Pablo, hits him and takes Renata with him. Renata tells Mr. Bruno and Mrs. Constanza that she is expecting a son of Pablo.