시즌 1, 에피소드 5: As Kranthi and Ranga continue the investigations they find an unexpected dead body. Sagar follows Kiran Reddy, the research head and host for the YouTube show "Ghost Shadows," and learns about Ravi’s research into journalist’s suicide. Sagar gets a newspaper scrap with yet another ominous prediction.