Paint It, Pierce It or Plug It
S10, E15: Alan has concerns when Jake returns home with Tammy (guest star JAIME PRESSLY), his 36-year-old girlfriend that he's madly in love with. Meanwhile, Walden struggles to keep a secret from Alan.