Pancake Princes
S2, E17: In this episode, Angela Kinsey, Kel Mitchell, and Tim Chantarangsu, join Tiffani Thiessen to crown some PANCAKE PRINCES, get a sugar rush with COCOA KIDS, and throw cholesterol to the wind in MO' BUTTER MO' BETTER.