Pandora's Box
S1, E6: A man dies on a bus after a violent coughing fit. The police investigate and discover the dead man is someone with multiple identities and a history of eco-terrorism. Detective Bea and her team uncover a trail leading from a slaughterhouse to an arson attack. Bea is warned off the case, but she refuses to stop investigating.