Pandora's Box
S3, E19: When a small plane mysteriously crashes, Charlie tests the flight computer and uncovers the truth behind what brought the plane down on. At first the FBI thinks the crash was a plan to steal a next generation jet engine potentially worth billions. But Charlie’s tests point to a different scheme that would allow someone to place a malicious program into the Federal Aviation Administration’s computer system.