Pandora's Tomb
S1, E9: En route to the door of Olympus, Hero and Princess Ariadne unexpectedly fall in love. They hurry through the country side, eager to reach Olympus, not realizing that their destination may not turn out to be what they expect. In Athens, Lykos and Aegeus are being held in the dank prison caves where they must hide their identities, or suffer the terrifying rage of the other prisoners.