Panther Power
S1, E1: At the age of 17, Tupac Shakur navigates school, poverty, and family, while dreaming of using poetry and music to spread the message of his mother, noted Black Panther activist Afeni Shakur. Haunted by her Black Panther past, Afeni fears how it will affect Tupac's promising future.