Pantherama!
S2, E7: Brian 'Smash' Williams's (Gaius Charles) day has arrived-the star running back is the main attraction on the first official day that recruiters can talk to top high school players. Although Matt Saracen (Zach Gilford) is enjoying his new cheerleader girlfriend, he is finding himself increasingly attracted to his grandma's live-in nurse. Meanwhile, Julie (Aimee Teegarden), jealous of that Saracen has moved on, confides in a new teacher. Tami (Connie Britton) brings together Lyla (Minka Kelly) and Tyra (Adrianne Palicki) to put on the annual 'Pantherama' event.