Panther's Quest
S1, E11: Black Panther shows up at the Avengers Mansion to solicit their help in reclaiming the Wakandan throne. After they agree, the Avengers face HYDRA soldiers, the Wakandan people, and even a few supervillains; all in the name of international justice.