Pants on Fire
S3, E14: When Marie discovers that Ray held an unchaperoned, wild party at their home some 20 years ago, she is hurt and disappointed that her beloved Ray would have lied to her. Unable to forgive or forget, Marie can no longer put Ray on a pedestal. He's been bumped for big brother Robert -- and it's killing Ray.