PAOLA
시즌 1, 에피소드 5: Almost a year after being unjustly imprisoned, Paola Durante puts pressure on the new government with an exclusive interview from prison, in which she grandiloquently tells how she went from simple cheerleader to political prisoner taking down the penal system.