시즌 9, 에피소드 21: Dwight (Rainn Wilson) and Angela (Angela Kinsey) compete in an office-wide paper airplane contest with a cash prize. Local talent agent Carla Fern (Roseanne Barr) helps Andy (Ed Helms) with his first acting role in an industrial film. Jim (John Krasinski) and Pam (Jenna Fischer) try to use new skills they have learned in couples counseling.