Parallax
S2, E1: The ramifications of Masters’ disastrous presentation ripple beyond his firing from Maternity Hospital as Libby, worried about supporting their new baby, pushes him to get another job. Johnson, still working for Dr. DePaul, must fight off the advances and innuendos stemming from the belief that she was the woman in the film.