S3, E17: Bull and the TAC team represent a teen boy raised in complete isolation when the young man goes on trial for murder after engaging in a deadly shootout. As the trial gets underway, Bull looks to select jurors who believe his sheltered client acted under the misguided influence of the only other person he has ever known.