Parents Just Don't Understand
S5, E9: Adam and Barry decide to write a song like the iconic "Parents Just Don't Understand" and call it "Dads Just Don't Care." When they don't get the reaction they expect from Murray, the boys take appropriate steps to make amends. Meanwhile, Beverly keeps calling Erica in college, but she wants space from her mom. Beverly is forced to take drastic measures to change.