Parents
S1, E5: When Pete's parents decide to come to New York for his mother's birthday, Pete begs Jess to come along and keep up the charade of their marriage, but an incredibly tense dinner reveals some harsh truths about their relationships, as Jess struggles to keep quiet. Later, Pete faces a turning point.