Paris Is for Lovers, Not Mothers
S2, E2: Kemi (series star Gina Yashere) leans on Abishola after an argument with Chukwuemeka (recurring guest star Tony Tambi), disrupting her engagement celebration with Bob. Also, Dottie (series star Christine Ebersole) gives Douglas (series star Matt Jones) a new job at MaxDot.