Paris
S2, E8: June is nervous and excited about starting at Harken Financial. Things go surprisingly well, and she even meets an incredibly nice co-worker, Fox Paris. Chloe warns June, though, that she shouldn't be so trusting and that Fox is probably just keeping her enemies close. Meanwhile, Mark looks to James for help in expressing his newfound feelings for June.